Jak fungují meridiány (?)

12.03.2012 07:58

Jsem značně nevěřící člověk (což mi dost komplikuje život) a proto se ráda přesvědčím. Moje dcera Jitka si způsobila zánět zvukovodu a dost bědovala. Zásah lékaře moc nepomohl a tak jsem to zkusila po svém. (Zatím mám ještě respekt před lekaři ). Ucho zásobuje energií meridián žlučníku, který probíhá od malíčku, koleno, vnější stehno atd. až přes hlavu. Když jsem procházela meridián, čím blíž jsem se blížila k hlavě tím víc to bolelo. Bod na lopatce byl velmi citlivý,ale nejvhodnější na odčerpání zablokované energie. Masáží se blok uvolnil a dcera vstávala s lůžka se slovy, že ta bodavá bolest ustoupila a že je jí mnohem lépe. Bolest se už nevrátila a kapky to už doléčily. Kdybych toto udělala hned za začátku potíží, mohl být průběh mírnější a kratší. To mám pro příště.

                                                                                                                                                                                        Zdraví Nesuchynka

PS. Když tak nad tím dodatečně přemýšlím, na bolesti ucha se patrně podílel energetickým blokem i meridián tenkého střeva  body TeS 10, 11, které leží na lopatce, protože byla oslabena imunita tenkého střeva podáním antibiotik před čtrnácti dny na něco úponě jiného a bodu  křižovatek jangových drah na C6( 6 krční obratel). Takže v důsledku masáže se toto vše uvolnilo a došlo k úlevě. Upozorňuji, že to byla masáž cílená, ostatní části těla jsem nechala v klidu.

Najde se oponent, který mi řekne svůj názor na věc?                                  

                                                                                  Děkuji.

Diskusní téma: Jak fungují meridiány (?)

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek