"Duchovní řeči"

02.01.2002 01:30

Zamysleli jste se již někdy nad tím, jak jsou všechny "duchovní" knížky plné písmenek:"Jak být bohatý. Jak být úspěšný. Jak si objednávat z vesmíru. Jak si přivolat práci. Jak mít lepšího partnera" a pod. Jedna za všechny "Tajemství". Ještě lepší je film... Přesně v americkém duchu, já, já, já...

Proč Vám nic z rad nefunguje? A když funguje tak jen nakrátko. Nikde v těchto knížkách se nedává důraz na vztah.

Co je to vlastně vzTAH. Je to něco, co nás táhne dopředu. A pokud není vzTAH srovnán, netáhne správně. Nemůžeme používat ze zákonitostí vesmíru jen to, co se nám hodí do krámu. Nemůžu mít "objednávku" na několik uskutečněných obchodů a přitom zahýbat manželovi. Nevěra praskne, vztah povolí a obchody padnou. To je přímá úměra. U někoho to jde ruku v ruce (teď podvedu, zítra mi něco nevyjde) u jiného trvá delší dobu, než se to projeví a ještě delší dobu, než si uvědomí co je důvodem jeho neúspěchu. Důvodem je prasklina ve vzTAHU.

Měníte sebe. Chcete změnit celý svět. Jak na Vás reaguje partner? Co Vám říká? Ťuká si na čelo? Respektuje Vás? A pokud respektuje, nemáte nutnou potřebu ho dovést k cíli? Nesnažíte se mu dokázat, že Vaše objevená cesta je ta nejlepší? Zlobíte se, když nechce jít s Vámi? Kolikrát jsem již slyšela postesknutí nad tím:" Že můj partner není duchovní. Myslí si, že setkání lidí se kterým si rozumím je sekta, a pod..." Respektovali jste jeho pocit, jeho nastavení? Nezačnete mít pocit, že je vztah špatný? A je tomu tak skutečně?

Proč máme pořád tendence přesvědčovat, že je to tak, jak nám to říkají ostatní?  Co je duchovní? Je to sedět se zkžíženýma nohama s rukama u sebe a dělat Ooooommmmm nebo jít umýt nadobí nebo hrabat listí na zahradě? Je to strávit odpoledne s rodinou, nebo sedět a poslouchat duchovní přednášky nějakého pána?

 

Diskusní téma: "Duchovní řeči"

Diskuzní příspěvek: Duchovní řeči

nesuchynka | 12.04.2012

Jen aby nám z toho DUC-HOVNA nezbyla jen ta druhá půlka!

Přidat nový příspěvek